Årsmöte Vuosikokous 2020

Anmäl dig till BSS virtuella årsmöte 9.12.2020 kl. 19.00 /

Ilmoittaudu mukaan BSS vuosikokoukseen 9.12.2020 klo. 19.00 verkossa.

Vi behöver få alla anmälningar på förhand för att säkerställa medlemskapet och (för att) få rätt e-mail adress, vi skickar en länk till årsmötet till den angivna adressen. /

Tapahtumaan tulee ilmoittautua etukäteen, jotta voimme varmistua jäsenyydestä ja lähettää linkin vuosikokoukseen ilmoittamaanne sähköpostiin.

Årsmötet kommer att anordnas som ett privat virtuellt möte. BSS kommer inte att publicera möteslänken allmänt. Vi ber alla som ansluter till möte att ha mikrofonen avstängd. Kameran får man ha på om man så vill, vid eventuell omröstning kan BSS be att man även kopplar på sin kamera för att säkerställa din identitet. /

Kokous järjestetään verkossa yksityisenä tapahtumana. BSS ei jaa tapahtumaa jukisesti. Kokoukseen liityttäessä pyydämme pitämään mikrofonin kiinni. Kameran voi halutessan pitää päällä tai kiinni. Mahdollisessa äänestystilanteessa kamera voidaan pyytää laittamaan päälle jäsenten henkilöllisyyden todentamiseksi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.